10.21.2014

Harjoituskisoista ja synttäreistä :)

Viime perjantaina olin Kaipion tilalla harjoituskisoissa kolmella ponilla. Ratsastin ristikkoluokan Unskilla ja Tollilla. Tollilla ratsastin vasta toista kertaa ikinä mutta se meni ihan kivasti. Ratsastan sillä varmaan parin viikon päästä meidän seuran kisoissa ja kilpailen seuran minimestaruudesta 60cm luokassa. Sieltä voi voittaa joulukinkunkin. :D
Unskillakin onnistuin puhtaan radan eikä se vieny mua yhtään liian kovaa vaikka innostui kyllä ihan hirmupaljon kun pääsi estekisoihin ekaa kertaa pariin vuoteen. En ole ennen hypännyt sillä kokonaista rataa vaan ihan muutaman yksittäisen ristikon ja puomiratoja. Kun ei sillä ylipäätään ole hypätty kun sillä on se vanha jännevamma. Olisi ihanaa hypätä Unskilla enemmänkin, mutta ei oikein tiedetä uskalletaanko riskeerata sitä jalkaa.
Topilla hyppäsin 40-50cm ja sekin meni puhtaasti. Olin kolmas siinä luokassa mutta vaan kaksi sijoittui niin en saanut siitä ruusuketta.

Lauantaina olin Tuulin luona ja käytiin kaupungilla. Ostelin marsuille ja kanille ruokajuttuja ja herkkuja ja naapurin kissallekin lahjaksi hienon ruokakupin.

Sunnuntaina vietettiin sitten mun ja mun pikkusiskon synttäreitä. Silloin kävi kaikki yhteiset vieraat ja Riijan eskarikavereita. Ja sit eilen eli maanantai-iltana oli mun omat smurffisynttärit, jonne olin kutsunut kaikki mun luokan tytöt. Kaikki muut oli juhlissa paitsi yksi joka oli sairaana. Meitä oli yhdeksän ja eka ratsastettiin vähän Elmerillä ilman satulaa ja sit herkuteltiin ja leikittiin. Oli tosi kivat synttärit!

Tässä pari kuvaa minusta ja Tollista. Muista ei nyt oo kisakuvia kun ei äiti ehtiny tai muistanu ottaa.


Tolli on IHANA!! <3

Mun pikkusiskon perhoskakku, koristeltiin se yhdessä
Leivottiin itse myös muffinsit ja koristeltiin ne Riin kanssa.
 Mun melkein kokonaan itse tekemä sydänkakku josta on jo syöty osa :D

Mun smurffisynttäreiden kakku, äitin tekemä. :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti